משרה מס': 1003465

נציג תמיכה ל מרכז סיוע ותמיכה – ירושלים

נציג תמיכה ל מרכז סיוע ותמיכה – ירושלים
תיאור המשרה:
התפקיד כולל מתן מענה לתמיכה טלפונית, ליווי טכני ופתרון תקלות במערכות הארגון עבור עובדי המטה והמחוזות של משרד החינוך. תחומי האחריות: • תמיכה טכנית מקיפה לעובדי משרד החינוך בדגש על תוכנות אופיס: OUTLOOK, WORD ו EXCEL – ברמת שליטה בנוסחאות ופיבוט • טיפול בפניות מערכת CRM ומתן מענה טלפוני • עבודה מול ממשקים שונים בתוך הארגון
דרישות התפקיד:
ניסיון במתן תמיכה טכנית ושירות לקוחות פנים-ארגוניים – חובה
ניסיון בתפעול מערכת הפעלה וינדוס 10 ,התקנות חומרה/תוכנה ופתרון בעיות מתקדמות-חובה
שליטה מלאה ביישומי 2021 Office- OUTLOOK , WORD ו EXCEL – חובה
ידע במערכות CRM ו-AD( ניהול משתמשים(- יתרון
יכולת למידה עצמאית
אחריות גבוהה ומוסר עבודה גבוה
כישורים נוספים המהווים יתרון:
הכרות עם תוכנות בהתחברות VPN כגון הוריזון/סיטריקס וכדו'
הכרות עם תוכנת פורטנוקס ה
כרות עם מערכות– SCCM התקנות /שליטה מרחוק
היקף המשרה : משרה מלאה, נכונות לעבודה עד השעה 19:00 ע"פ משמרות
שעות פעילות המרכז:
א' – ה' בין השעות -07:30 19:00 ימי ו' וערבי חג – לסירוגין/לפי צורך 
 

טופס הגשת מועמדות למשרה

* שדות חובה למילוי