ניהול פרויקטים ממשלתיים

ניהול פרויקטים ממשלתיים

החטיבה הממשלתית מעניקה שירותים מגוונים לעשרות משרדי ממשלה וגופים ציבוריים. התמחותה של החטיבה- בהקמת וניהול פרויקטים רחבי היקף, הדורשים יכולות ניהוליות, כח אדם מקצועי בפריסה ארצית ומערכות טכנולוגיות ייעודיות.

ניסיון רב שנים, תוך שימת דגש על מקצועיות, שקיפות ואמינות הביאו לכך שגופים ציבוריים הפקידו בידינו הקמת ותפעול פרויקטים מורכבים, ארוכי טווח, בהם נדרשות יכולות טכנולוגיות מתקדמות לצד גיוס רחב היקף של הון אנושי מקצועי.

הקבוצה ידועה בקרב משרדי ממשלה ביכולותיה לספק פתרון כולל לכל אורך שרשרת הפעילות, לסייע בהסרת חסמים ולקדם פרויקטים מורכבים בתחומים שונים.

אנו מציעים ללקוחותינו פתרון מקיף הכולל, בין היתר, הכשרה והדרכה של עובדים מקצועיים, שירותי מוקד, הטמעת מערכות מידע, ניהול מאגרי מידע, ניתוח נתונים, הטמעת תהליכים ובקרה ומערכי שירות לקוחות.

השירות מותאם לצרכיו של הלקוח וכולל, בין היתר:

  • הקמת וניהול פרויקטיםתכנון, הקמה וניהול פרויקטים מגוונים בפריסה ארצית הכוללים מאות עובדים, אפיון ופיתוח מערכת מידע מתקדמות, העמדת שטחי משרדים בפריסה ארצית.
  • גיוס וניהול כוח אדם – איתור, גיוס והשמת עובדים מקצועיים במגוון תחומי עיסוק ובפריסה ארצית.
  • שירותי מוקד מידע, תמיכה ותשלומים – תכנון והפעלת מוקדי שירות טלפוני, דיגיטאלי ובק אופיס במגוון תחומי שירות הכוללים גם ניהול תשלומים למקבלי שירות, העברת מידע, מתן שירות מקצועי ועוד.
  • שירותי בקרה ולקוח סמוי – הפעלת מערך איסוף נתונים בנושאי שירות ותפעול שונים על מנת לשפר את רמת שביעות הרצון ובקרה על רמת השירות שהגורם המבוקר מעניק למשתמשי הקצה של הלקוח. הבקרות מבוצעות ע"י מערך שטח בפריסה ארצית, פעילות בשעות לא-שגרתיות, דגימות ובקרות לפי ניתוחים סטטיסטיים ועוד.
  • סקרים – פעילות ביצוע סקרים באמצעות מערכות מידע מתקדמות המבוססות על ניתוחים סטטיסטים מתקדמים, שיחות ממוקדי שירות ועוד.
  • שירותי הדרכה והכשרה מקצועיים

 

בין הפרויקטים המנוהלים על ידי החטיבה:

 

 

אלונים
אנו מספקים את השירות למשרד השיכון והבינוי ולזכאים החל משנת 2006 ב-26 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ ומוקד טלפוני ארצי הזמין לתושבים בכל שאלה בנושאים:
סיוע בשכר דירה, פרויקט מחיר למשתכן, הנפקת תעודת זכאות ומחיר מטרה.
אנו מפעילים מערך בק אופיס, מוקד טלפוני עם עשרות נציגים ומערך סניפים בפריסה ארצית.

 


תכנית אב לתחבורה:

אנו מספקים מערך של אנשי מקצוע ובקרי שטח לצרכי בקרה ומימוש תוכניות החברה.

 

השמת ממלאי מקום :

הקמה והפעלה של אתר אינטרנט ויישומון סלולארי שמשמשים את בעלי התפקידים המורשים לאיתור ממלאי מקום לעובדי הוראה הנעדרים מיום לימודים, השמתם במוסדות חינוך בהתאם להגדרת "מוסד חינוך מוכר", בחוק לימוד חובה תש"ט – 1949 וזאת בזמן קצר, תוך הפעלת אמצעים ממוחשבים וסלולריים.

רישוי מעונות היום :

חוק הפיקוח מחייב את כלל מעונות היום לקבל רישיון ופיקוח לצורך הפעלת המעון, כחלק מפעילות Mgroup אנו מספקים שירותי מוקד, מענה טכני לעדכון הבקשות ומערך בק אופיס הבודק את כלל הבקשות לצורך מתן רישיונות למעונות.

פיקוח על מעונות היום:

הקמה ותפעול של מערך פיקוח על מעונות היום לגילי 0-3, כחלק מדרישות המדינה מכל מעון לעמוד בתנאים המפורטים בנוהל קבלת אישור ראשוני למפעיל מסגרות לפעוטות.

יישומים מתוקשבים:

פרויקט ייחודי המשלב שירותי הדרכה, הטמעה, תפעול ותמיכה בבעלי תפקידים בפעילות הפיתוח של מערכות עבור משרד החינוך, הפעלת מוקד תמיכה מקצועי במגוון מערכות מיחשוב של המשרד ואספקת שירותים נילווים כגון פיתוח תוצרי הדרכה, אספקת שירותי הדרכה, הפקת תוצרים וכן שירותים לוגיסטיים ושירותים נוספים  שייתמכו בפעילות זו ועוד

 

שוברים להכשרה מקצועית :
קבוצת Mgroup נבחרה על ידי זרוע העבודה במשרד הכלכלה והתעשייה לנהל את פרויקט שוברים להכשרה מקצועית.
פרויקט זה מאפשר למועמדים לבחור קורס להכשרה מקצועית/הכשרות טכנולוגיות ולהיקלט בעבודה מקצועית,
בעוד ששכר הלימוד ממומן חלקית באמצעות השובר.

בנוסף, בוגרי הקורסים אשר משתלבים בעבודה בתחום הנלמד יהיו זכאים למענק השמה.
מגוון הקורסים הנכללים בתכנית רחב ביותר וכולל בין היתר את הענפים הבאים: בניין וסביבה, תחבורה, מחשבים, חשמל ואלקטרוניקה, ריתוך, מקצועות הסיעוד, גרפיקה ודפוס ועוד.
ניהול הפרויקט מקצה לקצה כולל שירותי הטעמה, הדרכה, פיתוח תוצרי הדרכה, תפעול, תמיכה וניהול תקציבים עבור פוני התוכנית והגופים המפנים, הפעלת מוקד תמיכה ומענה דיגיטלי נרחב
(פורטל משתמשים, צ'ט, וואצ'אפ ומיילים) וכן שירותים נוספים התומכים בפעילות זו.

 

הכשרה בעבודה :
זרוע העבודה משרד הכלכלה והתעשייה מפעיל מסלול הכשרה בעבודה OJT (on the job training) המיועד למעסיקים המעוניינים לקלוט עובדים חדשים ולהכשירם באופן עצמאי, בעזרת חונך בזמן העבודה.
המעסיק זכאי למענק של עד 17,000 ₪ לעובד להשתתפות במימון שכר העובד והחונך בתקופת ההכשרה
ניתן להגיש בקשה למענק במסלול עבור מקצועות בהם יש צורך בהכשרה וחניכה, אך אינם דורשים הסמכה בחוק או רישוי.
במסגרת ניהול הפרויקט ע"י קבוצתנו, מוענקים שירותי הדרכה, הטמעה, תפעול, תמיכה וניהול תקציבים עבור משרד הכלכלה ומעסיקים.
כמו גם הפעלת מוקד תמיכה ומענה דיגיטלי (פורטל משתמשים, צ'ט, וואצאפ ומיילים), אספקת שירותים נלווים כגון פיתוח תוצרי הדרכה,
אספקת שירותי הדרכה, הפקת תוצרים וכן שירותים לוגיסטיים ושירותים נוספים שייתמכו בפעילות זו.

 

במסגרת הפרויקט עבור רשות שוק ההון, אנו מעניקים שירותי מחקר, איסוף וניתוח נתונים במסגרת ביקורות רמת השירות הניתן ללקוחות גופים מוסדיים המפוקחים ע"י הרשות.
מדד שירות חברות הביטוח והחיסכון הפנסיוני מתפרסם מדי שנה, בהתאם לממצאי הביקורות שבוצעו.
המדד נועד לחיזוק השקיפות לציבור החוסכים והמבוטחים לצד הגברת התחרות בתחומי השירות.
המדד מורכב ממספר נדבכים, הכוללים בין היתר:
שביעות רצון והמלצת לקוחות –מבוצע באמצעות בקרות טלפוניות והודעות כתובות, זמני מענה במוקדי השירות וכלים דיגיטליים.

 


שירותי מחקר, איסוף וניתוח נתונים במסגרת ביקורות רמת השירות הניתן ללקוחות מפעל הפיס.
מטרת בקרות איכות השירות והמכירה היא לשקף את חווית השירות של לקוחות מפעל הפיס, וזאת על מנת להביא לשיפור ושימור תהליכי עבודה,
פיתוח יוזמות חדשות וביסוס מוקדי שירות ומכירה המאופיינים במקצועיות ותפיסת שירות הממוקדת בלקוח.
ממצאי הביקורות משמשים אותנו כבסיס לגיבוש מסקנות, דרכי פעולה והמלצות הניתנות ללקוח

 


מוקד טלפוני המונה עשרות נציגים המעניקים שירות במגוון נושאי שירות – הדרכה, גבייה, תשלומים, מידע כללי ועוד.